Glamour Insecurity Pictures, Images and Photos
glamour Pictures, Images and Photosglamour Pictures, Images and Photosglamour Pictures, Images and Photos

Σάββατο, 15 Σεπτεμβρίου 2012

Ανδρική Συλλογή Swarovski Φθινόπωρο / Χειμώνας 2012-13

Swarovski Digital Press Kit


Η Swarovski παρουσιάζει τη νέα Men's Collection για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2012/13.

 Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που η Swarovski έκανε δυναμική είσοδο στο χώρο των 

ανδρικών κοσμημάτων. Με αφετηρία την ασυναγώνιστη δημιουργικότητά της που αποτυπώθηκε 

στην πρώτη συλλογή, η Swarovski αυξάνει την παρουσία της στον κόσμο των ανδρών, παρουσιάζοντας μια νέα συλλογή κοσμημάτων και αξεσουάρ για τον σύγχρονο άνδρα που

 θέλει να ξεχωρίζει.Και φυσικα δεν θα ελειπε απο το blog μας FASHION FEVER η αναλογη ενημερωση  και για τους φιλους -αντρες που μας "ακολουθουν ".....

alt

 Αυτή τη σεζόν, οι διάφορες ανδρικές σειρές αντικατοπτρίζουν τις προγενέστερες συλλογές, 

με τολμηρά θέματα και σύγχρονα σχέδια. «Το κρύσταλλο σε σκούρες αποχρώσεις σε 

συνδυασμό με τα πιο εκλεκτά υλικά, όπως το δέρμα και το μέταλλο, μας δίνει τη δυνατότητα

 να δημιουργούμε κοσμήματα με αρρενωπό και στιβαρό στυλ. Δουλεμένο με μεγάλη 

λεπτομέρεια και δεξιοτεχνία, το κρύσταλλο δημιουργεί διακριτική αισθητική που υπογραμμίζει

 απόλυτα την ανάγκη του άνδρα να ξεχωρίζει και να εκφράζει τη δημιουργικότητά του χωρίς

 εξεζητημένη λάμψη» εξηγεί η Διευθύντρια Δημιουργικού Nathalie Colin.

 Φέτος το χειμώνα θα δούμε το φίδι, το σύμβολο της εξουσίας, να μεταμορφώνεται σε κομψό

 δερμάτινο βραχιόλι. Ονομάζεται «Sinous» και εφαρμόζει τέλεια γύρω από τον καρπό χάρη

 σε ένα έξυπνο και άνετο κούμπωμα. Το σώμα της κόμπρας με τις ραβδώσεις από ματ

 ανοξείδωτο ατσάλι προσδίδει μια βίντατζ πινελιά, ενώ το κεφάλι της είναι εξ ολοκλήρου 

καλυμμένο με μαύρα κρύσταλλα pavι. Αυτό το σχέδιο διατίθεται επίσης σε μενταγιόν, 

όπου ένα φίδι που κρέμεται από έναν δακτύλιο συστρέφει το σώμα του με μαύρα 

κρύσταλλα pavι σχηματίζοντας ένα κομψό σπειροειδές σχήμα.

 Swarovski-386

Μια ακόμη ολοκαίνουργια, μοντέρνα κι ωστόσο διαχρονική σειρά προσφέρει μια νέα 

ερμηνεία της αριστοκρατικότητας του ιπποτισμού. Το λιτό γεωμετρικό σύμβολο του 

σταυρού στο κομμάτι «Somber» είναι κατασκευασμένο από μαύρο PVD και κρέμεται 

από μια αλυσίδα επίσης από μαύρο PVD. Το μπροστινό μέρος και οι πλευρές αυτού 

του κομψού σταυρού έχουν διακοσμηθεί με τέλεια πολυεδρικά ορθογώνια κρύσταλλα,

 σε ασορτί απόχρωση με το μέταλλο.

Το δαχτυλίδι της σειράς υιοθετεί ως θέμα διακόσμησης το θυρεό. Ένα μεγάλο δαχτυλίδι από ανοξείδωτο ατσάλι περιλαμβάνει δύο τμήματα από κομψά μικροσκοπικά κρύσταλλα pavι. 

Όπως ένας βασιλικός θησαυρός, ο κρίνος που περιβάλλεται από κρύσταλλα pavι και έχει τοποθετηθεί με την τεχνική της ένθεσης σε μαύρη βάση, προστατεύεται από διαφανή εποξική 

ρητίνη.

alt

 Η σειρά «N the Skull» επιστρέφει αυτή τη σεζόν με κεφάτες πινελιές, αντανακλώντας τη ροκ 

έμπνευση που περιλαμβάνεται ως θέμα και στη γυναικεία σειρά. Το εντυπωσιακό σχέδιο του

 κρανίου από προηγούμενες συλλογές εμφανίζεται ξανά σε μενταγιόν και, αυτή τη φορά 

φοράει ακουστικά! Το μεγάλο μαύρο κρύσταλλο με την τέλεια πολυεδρική κοπή, που αποτελεί αποκλειστικότητα της Swarovski, είναι διακοσμημένο με ασορτί μικροσκοπικά κρύσταλλα pavι. 

Τα κρύσταλλα αυτά κοσμούν τα ακουστικά, τα οποία κρέμονται από μια εντυπωσιακή αλυσίδα,

 που κάνει ξανά την εμφάνισή της αυτή τη σεζόν σε μαύρο PVD.

alt

Το μοντέρνο, «τρέντι» βραχιόλι «Sympathy» συνδυάζει μοναδικά χάντρες από σκούρο 

καφέ ξύλο και γκρι κεραμικό κρύσταλλο, με ένα μαύρο πολυεδρικό κρύσταλλο στο κέντρο. 

Αντλώντας έμπνευση από την Ασία, αυτό το βραχιόλι-γούρι αγκαλιάζει τον καρπό χάρη στο

 κούμπωμα με ρυθμιζόμενο κόμπο σε σατέν κορδόνι με άκρες από ανοξείδωτο ατσάλι.

 

Η σειρά «N the Skull» επιδεικνύει την κομψή της πλευρά συμπεριλαμβάνοντας 

μανικετόκουμπα και ασορτί δαχτυλίδι. Κάθε κρανίο είναι διακοσμημένο με μικροσκοπικά

 κρύσταλλα που έχουν τοποθετηθεί προσεκτικά με το χέρι με την αποκλειστική τεχνική 

Pointiage" της Swarovski και περιλαμβάνει φινίρισμα από ρουθήνιο για βίντατζ στυλ.

 Κάθε σειρά διευρύνεται με περαιτέρω δημιουργίες, όπως οι κλειδοθήκες, τα βραχιόλια ή 

τα μενταγιόν σε διάφορα μεγέθη, ακόμα και με μια συσκευή αποθήκευσης USB.

Επίσης, εξίσου σημαντική είναι η άφιξη της νέας σειράς δερμάτινων αξεσουάρ σε σπορ στυλ, διακοσμημένα με δίχρωμη κορδέλα σε μαύρο και πορτοκαλί, η οποία θυμίζει τα χρώματα του κορυφαίου μοντέλου Octea Abyssal από τη νέα συλλογή ανδρικών ρολογιών που 

κυκλοφόρησε φέτος.

 Με σχέδια σε τολμηρό, αριστοκρατικό, κλασικό ή σύγχρονο στυλ, η ανδρική συλλογή 

προσφέρει και πάλι μεγάλη γκάμα προϊόντων που αποπνέουν και αποτελούν 

χαρακτηριστικό δείγμα του μοντέρνου ύφους και της δημιουργικότητας της Swarovski.

  

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Βραχιόλι SINOUS

Βραχιόλι από σκούρο καφέ δέρμα βιδέλο, διακοσμημένο με ένα φίδι με σώμα από ανοξείδωτο 

ατσάλι και ματ φινίρισμα PVD, κεφάλι φιδιού διακοσμημένο με μικροσκοπικά κρύσταλλα 

pavι σε απόχρωση Jet, ασορτί κρύσταλλο στο κούμπωμα.

alt  alt

 Μενταγιόν SOMBER

Μεγάλος σταυρός εξ ολοκλήρου κατασκευασμένος από ματ μαύρο PVD με τετράγωνα

 κρύσταλλα και κρύσταλλα κοπής baguette σε απόχρωση Jet Hematite, που κρέμεται από 

αλυσίδα σε ασορτί ματ μαύρο PVD.

Δαχτυλίδι SOMBER

Εραλδικό δαχτυλίδι από ανοξείδωτο ατσάλι διακοσμημένο με μίνι κρύσταλλα pavι σε 

απόχρωση Jet Hematite και το μοτίβο του βασιλικού κρίνου από ανοξείδωτο ατσάλι στο

 κέντρο επάνω σε μαύρη βάση, το οποίο προστατεύεται από διαφανή εποξική ρητίνη.

 

Μενταγιόν N THE SKULL

Εντυπωσιακό μενταγιόν από κρύσταλλο απόχρωσης Jet Hematite με έδρες ειδικά 

δημιουργημένες για να σχηματίζουν κρανίο, ακουστικά διακοσμημένα με μικροσκοπικά

 κρύσταλλα pavι σε απόχρωση Jet Hematite, δόντια από τετράγωνα πολυεδρικά 

ασορτί κρύσταλλα, σαγόνι και αλυσίδα με φινίρισμα από μαύρο PVD.

Βραχιόλι SYMPATHY

Βραχιόλι με ξύλινες χάντρες σε σκούρο καφέ, γκρι κεραμικό κρύσταλλο και μία χάντρα από πολυεδρικό κρύσταλλο σε απόχρωση Jet Hematite, περασμένες σε ρυθμιζόμενο σατέν 

κορδόνι με άκρες από ανοξείδωτο ατσάλι.

alt

 

Μανικετόκουμπα και δαχτυλίδι N THE SKULL

Μανικετόκουμπα σε σχήμα κρανίου από ανοξείδωτο ατσάλι, διακοσμημένα με μικροσκοπικά κρύσταλλα σε απόχρωση Jet Hematite που έχουν τοποθετηθεί με το χέρι με την τεχνική 

Pointiage".

Λιγα λογια για την Swarovski :

Το 1895, ο Daniel Swarovski, εφευρέτης και οραματιστής από τη Βοημία, μετακόμισε 

στο χωριό Βάτενς του Τυρόλου φέρνοντας μαζί και τη νέα του εφεύρεση, μία μηχανή 

κοπής και λείανσης κρυστάλλινων λίθων για κοσμήματα. Από τα πρώτα αυτά βήματα, 

που έφεραν την επανάσταση στον κόσμο της μόδας, η Swarovski εξελίχθηκε στην 

παγκοσμίως κορυφαία εταιρεία κατασκευής κρυστάλλων με κοπή ακριβείας, που 

βρίσκουν εφαρμογή στη μόδα, στα κοσμήματα και, πιο πρόσφατα, στα φωτιστικά, την αρχιτεκτονική και τη διακόσμηση εσωτερικών χώρων. 

Σήμερα, η εταιρεία, εξακολουθεί να βρίσκεται υπό τη διαχείριση απογόνων 4ης και 5ης 

γενιάς, έχει επεκταθεί σε όλο τον κόσμο, αριθμεί περίπου 23.000 εργαζομένους και διαθέτει ενεργό παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες, με κύκλο εργασιών ύψους 2, 06 δις 

ευρώ για το 2010. Η δραστηριότητα της Swarovski περιλαμβάνει δύο βασικούς 

επιχειρηματικούς κλάδους: την παραγωγή και την πώληση κρυστάλλινων στοιχείων 

για τη βιομηχανία, καθώς και τη δημιουργία τελικών προϊόντων υψηλής σχεδίασης. 

Τα κρύσταλλα Swarovski, αποτελούν πλέον απαραίτητο στοιχείο του design διεθνώς. 

Από το 1965, η εταιρεία τροφοδοτεί επίσης τη βιομηχανία κοσμημάτων υψηλής ποιότητας με γνήσιους και 

συνθετικούς πολύτιμους λίθους. Αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητα που συνιστά τον

 πυρήνα της εταιρείας, οι σειρές αξεσουάρ, κοσμημάτων και εσωτερικής διακόσμησης 

της ίδιας της επωνυμίας Swarovski πωλούνται σε περισσότερα από 1.900 καταστήματα 

Swarovski και εξουσιοδοτημένα καταστήματα σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες της μόδας.

 Η λέσχη Swarovski Crystal Society αριθμεί περί τα 325.000 μέλη ανά τον κόσμο, 

ένθερμους συλλέκτες των περίφημων κρυστάλλινων δημιουργιών. 

Στο Βάτενς, το Swarovski Kristallwelten, μουσείο κρυστάλλου και πολυμέσων, 

εγκαινιάστηκε το 1995 και αποτελεί ένα είδος γιορτής αφιερωμένης στην 

καινοτομία και στην έμπνευση που διαπνέουν τον κόσμο της Swarovski.

 

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com Webfetti.com


Σάββατο, 15 Σεπτεμβρίου 2012

360ο Νew Concept Bazaar-Volume V Fall Edition

360ο New Concept Bazaar-Volume V

Fall Edition

"Les Bons Viveurs"

5-7/10/2012, Κολοκοτρώνη & Βουλής

Catwalk & opening party: Παρασκευή, 5/10, 19.00-22.00.

Ώρες λειτουργίας: 12.00-22.00.

Oι μηχανές παίρνουν φωτιά, τα χρώματα από τις μεταξωτές μουσελίνες λαμπυρίζουν πανηγυρικά...Κορδέλες και φιόγκοι σιγοτραγουδούν... Τα χαμόγελά μας πλημμυρίζουν τον Αττικό ουρανό και οι DJs δίνουν το σύνθημα... Το bazaar ΞΕΚΙΝΑ! 

Το 360ο New Concept Bazaar επιστρέφει στη βάση του, στην καρδιά της Αθήνας και μας προ(σ)καλεί σ' ένα τριήμερο shopping party all day long!

Το φθινόπωρο μπήκε γλυκά και η ομάδα του 360ο New Concept Bazaar είναι πανέτοιμη να γίνει ξανά το talk of the town. 

Η Κατερίνα Αλεξανδράκη, ιδρύτρια της γνωστής πλέον φιέστας, που από την άνοιξη έχει αγκαλιάσει θερμά το ελληνικό κοινό,  μαζί με σχεδιαστές μόδας και αξεσουάρ, vintage ρούχων και αντικειμένων, εικαστικούς και αρωγούς από εξέχουσες φίρμες της εγχώριας χειροτεχνίας και του ευρύτερου lifestyle, προετοιμάζονται για δυναμική επαναφορά. Και μας αβαντάρουν, καλώντας μας να δούμε και να διαλέξουμε τις δημιουργίες τους στις πιο προσιτές τιμές!

Στις 5, 6 και 7 Οκτωβρίου, ο minimal urban, αλλά και avant-garde -όπως ακριβώς ταιριάζει στο προχωρημένο συλλογικό εγχείρημα των Ελλήνων δημιουργών- χώρος, στην γωνία Κολοκοτρώνη και Βουλής (πρώην κτίριο H & M), ανοίγει τις πόρτες του και το παραμύθι του 360ο New Concept Bazaar ξετυλίγεται εκ νέου!

Parthenisalt

Smaragdi,alt

 Panos Apergisalt

, Chara Lebessialt, Eleni Αroni alt

Erifilli Nikolopouloualt

EvaDeena, Rien by Penny Vomva, Crochelle, Treasure House, 

Τonia Makri altείναι μερικά μόνο από τα ονόματα που θα διαθέσουν τις δημιουργίες τους σε τιμές που σέβονται την τσέπη του Έλληνα λάτρη του shopping (therapy).

 Φυσικά, όπως και στα προηγούμενα, στο background, η μουσική με πολύ γνωστούς και καταξιωμένους, αλλά και ξεχωριστούς, ανερχόμενους DJs της πόλης, να ηλεκτρίζει μαγικά την ατμόσφαιρα. Είναι, εξάλλου, αναπόσπαστη από το εν λόγω φεστιβάλ, που συμβαδίζει με τις επιταγές της σύγχρονης μόδας!

alt

Το 360ο New Concept Bazaar θα έχει και φιλοζωικό χαρακτήρα: η ομάδα της κοινότητας Τα Φαντάσματα του Ασπρόπυργου, από το stand της, θα περιμένει να δείξει ο κόσμος την ευαισθησία του προκειμένου να φροντίσει και να περιθάλψει τα αδέσποτα ζωάκια που φιλοξενεί στον χώρο της και τα οποία τόσο μας έχουν ανάγκη.

 Αυτή τη φορά, δε, στο πλαίσιο του 360ο Νew Concept Bazaar, και οι...καλοζωιστές μάς κλείνουν το μάτι. «Les Bons viveurs» είναι ο τίτλος της συλλεκτικής επίδειξης μόδας της έκθεσης, που θα πραγματοποιηθεί λίγο πρίν το opening party του 360ο New Concept Bazaar, την Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου (19.00-22.00), με επώνυμες παρουσίες-έκπληξη και πολλή μουσική!

Το concept; Παραμυθένιο, λογοτεχνικό, αλλά και επίκαιρο και γήινο! Γιατί καλή ζωή γίνεται και χωρίς πολλά λεφτά. Και το κοκτέιλ με το shopping και τη μουσική είναι μοναδικό. Αρκεί να ξέρεις ποια είναι τα objets diseres σου...Τα αντικείμενα των πόθων σου. Είστε στο κόλπο;

Λιγα λογια για την ιδρυτρια του γεγονοτος KATΕΡΙΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ : 

     Katerina Alexandraki alt

H Κατερίνα Αλεξανδράκη ανήκει στην νεά γενιά Ελλήνων σχεδιαστών. Με βασική πηγή έμπνευσης της τους νέους ανθρώπους των μεγαλουπόλεων, αναμειγνύει τη μόδα με την τέχνη, το κλασικό με το μοντέρνο και το παραδοσιακό με το ξένο.  Χαρακτηριστικό στοιχείο των δημιουργιών της είναι η πολυμορφία, ρούχα που μπορούν να συναρμολογηθούν και να αποσυναρμολογηθούν. Προτού ασχοληθεί με τον κόσμο της μόδας, σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Αθηνών και στη συνέχεια σχέδιο μόδας και πατρόν στη Σχολή Βελουδάκη. Κάθε χρόνο δίνει το παρόν σε μερικές από τις πιο σημαντικές εμπορικές εκθέσεις μόδας του Βερολίνου, όπως η Premium, η Ideal Showroom, η 5th Floor και η Bread & Butter. Έχει συνεργαστεί επίσης με το "La Mama" Theatre , στο Σπολέτο της Ιταλίας για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσείων , προκειμένου να σχεδιάσει τα κοστούμια για ένα μουσικό χορευτικό υπερθέαμα.

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com Webfetti.com


Κυριακή, 9 Σεπτεμβρίου 2012

FASHION’S NIGHT OUT- 20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012 ΑΘΗΝΑ

alt


Η Vogue Hellas στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας του FASHION'S NIGHT OUT, διοργανώνει για 4η συνεχόμενη χρονιά τη μεγάλη συνάντηση της μόδας με σκοπό την ενίσχυση της αγοράς. Εκπτώσεις, προσφορές και ειδικές ενέργειες στα καταστήματα του κέντρου της Αθήνας. Από το Λονδίνο ως το Παρίσι, από τη Νέα Υόρκη ως την Ινδία, οι διεθνείς εκδόσεις της Vogue ενώνουν τις δυνάμεις τους με σχεδιαστές, οίκους μόδας, πολυκαταστήματα και καλλιτέχνες σε μια βραδιά αφιερωμένη στη μόδα !

To φετινό Fashion's Night Out θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 20 Σεπτεμβρίου και στη Θεσσαλονίκη στις 25 Σεπτεμβρίου 2012.   

altalt

Η editor-in-chief της Vogue Hellas, Έλενα Μακρή Λυμπέρη σχολιάζει σχετικά: "Η Vogue Hellas θα στηρίξει τις επιχειρήσεις και τα καταστήματα μόδας που ιδιαίτερα φέτος διανύουν μια ανεπανάληπτη χρονιά οικονομικής κρίσης. Εκατοντάδες καταστήματα και εργαζόμενοι θα βρουν στήριξη από τη Vogue Hellas στις 20 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα και στις 25 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Όπως και τις προηγούμενες χρονιές, έτσι και φέτος πιστεύουμε πως η Vogue Hellas θα παρασύρει την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη στο ρυθμό της μεγαλύτερης γιορτής της μόδας. Από νωρίς το πρωί της μέρας του Fashion's Night Out μέχρι αργά το βράδυ, οι πόλεις μας θα βγουν από τη δυσάρεστη ατμόσφαιρα της οικονομικής κρίσης και θα ζήσουν μια βραδιά αφιερωμένη στη μόδα και στην ενίσχυση της αγοράς". 

 Μείνετε συντονισμένοι στο site της Vogue, www.vogue.com, στο facebook page www.facebook.com/vogue.hellas και στο twitter @VogueHellas για οτιδήποτε νεότερο σχετικά με τον παγκόσμιο εορτασμό του shopping!

 *Οι ημερομηνίες του FNO παγκοσμίως είναι οι εξής: 

6 Σεπτεμβρίου: Αμερική, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ρωσία, Μεξικό, Αυστραλία και Κορέα. 

7 Σεπτεμβρίου: Κίνα, Ινδία, Γερμανία και Ρωσία.

 8 Σεπτεμβρίου: Ταϊβάν και Ιαπωνία. 

10 και 12 Σεπτεμβρίου: Βραζιλία. 

13 Σεπτεμβρίου: Πορτογαλία, Ιταλία, Τουρκία, Ολλανδία και Μεξικό. 

18 Σεπτεμβρίου: Ιταλία. 

20 και 25 Σεπτεμβρίου: Ελλάδα


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com Webfetti.com


Κυριακή, 9 Σεπτεμβρίου 2012

Οι δεκα απαραβατοι κανονες του στυλ απο την ANNA DELLO RUSSO

ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ VIDEO ΠΟΥ ΤΙΤΛΟΦΟΡΕΙΤΑΙ «FASHION SHOWER» ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ, Η «ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ», ANNA DELLO RUSSO, ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ H&M.
δειτε το :


alt  alt alt alt

Η Η&Μ ανακοινώνει με υπερηφάνεια αυτην την  ξεχωριστή συνεργασία με την Anna Dello Russo, είδωλο της μόδας και θρυλική Fashion Director. Η Anna Dello Russo, εναι "είδωλο" της διαδικτυακής κοινότητας των blogs, που τα φαντασμαγορικά ρούχα της αναδεικνύονται ασταμάτητα από φωτογράφους μόδας και παρουσιάζονται παγκοσμίως μέσω ίντερνετ.

Η συλλογή περιλαμβάνει κοσμήματα, γυαλιά ηλίου, παπούτσια, τσάντες και μια βαλίτσα trolley, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της Η&Μ να αποκτήσουν μοναδικό στυλ σε προσιτή τιμή.

alt  alt  

«Χαίρομαι πολύ γι' αυτή τη συνεργασία. Είναι η πρώτη φορά που η Η&Μ συνεργάζεται με μια Fashion Director σ' ένα ειδικό project. Είναι ένδειξη μιας σημαντικής εξέλιξης στο χώρο της μόδας και είμαι κατενθουσιασμένη, αλλά και με τιμάει που με διάλεξαν να είμαι επικεφαλής της δουλειάς αυτής. Θέλησα να δημιουργήσω λαμπερά αξεσουάρ που είναι πολύ δύσκολο να τα βρει κανείς. Ως στυλίστρια ξέρω ότι τα αξεσουάρ είναι απαραίτητα. Είναι η προσωπική πινελιά σε κάθε εμφάνιση. Μ' αυτά τα κομμάτια όλοι μπορούν να «παίξουν» μετατρέποντας μια συνηθισμένη μέρα σε μια φανταστική μέρα μόδας», λέει η Anna Dello Russo.

alt   alt


«Ήταν πραγματικά συναρπαστικό να έχουμε την Anna Dello Russo σ' αυτό το project που είναι κάτι τελείως διαφορετικό απ' αυτά που κάναμε στο παρελθόν. Η Άννα έχει φανταστική αντίληψη και έντονο γούστο, εκτός του ότι είναι πραγματικό είδωλο της μόδας. Δημιούργησε μια εκθαμβωτική γκάμα αξεσουάρ που θα ενθουσιάσει τους πελάτες της Η&Μ και όλους αυτούς που αγαπούν τη μόδα. Η συλλογή είναι ένα εγκώμιο προς την υπερβολή, τη φαντασία και τη διακόσμηση», λέει η Margareta van den Bosch, καλλιτεχνική σύμβουλος της Η&Μ.
alt  alt alt  alt

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com Webfetti.com


Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

Shiseido Beauty lessons από το Μάνο Βυνιχάκη !!!

O Mάνος Βυνιχάκης, Artistic Director της Shiseido στην Ελλάδα, με τη βοήθεια της Έστερ Μαστρογιάννη αποκαλύπτει το απόλυτο μυστικό για ένα τέλειο μακιγιάζ χωρίς ατέλειες και φυσικό αποτέλεσμα.

http://www.youtube.com/watch?v=zxtl7zUQZgs&feature=youtu.be

alt  alt alt

Λιγα λογια για τον make-up artist :

Ο  Μάνος Vynichakis γεννήθηκε στην Αθήνα

 Στην ηλικία των 14, είχε ήδη συνειδητοποιήσει ότι το make-up ήταν ένας μαγικός κόσμος 

και ότι δεν θα μπορούσε να αντισταθεί.... 

Το 1988 ολοκλήρωσε τις σπουδές του στην κομμωτική και το make-up και άρχισε να εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας για τηλεοπτικά σποτ . 

Το 1993 εντάχθηκε στον κόσμο της μόδας: editorials, επιδείξεις μόδας, διαφημιστικές καμπάνιες...

Από το 1996 έως 1998 διετέλεσε Σύμβουλος ομορφιάς για τις chromatics Rilken make-up 

Από το 1998 - 2008 ήταν ο αποκλειστικός Make-up Artist και Μέσων Ενημέρωσης Εκπρόσωπος Lancτme στην Ελλάδα. 

Το 2010 το επόμενο βήμα της καριέρας του,  ηταν να δίνει σεμινάρια επιμόρφωσης

 σε make-up με δικο του MAKE-UP WORKSHOP

Η σχολή μακιγιάζ Manos Vynichakis Make Up Workshop στεγάζεται στην καρδιά της Αθήνας, στην οδό Ευαγγελιστρίας 7 Σύνταγμα, στον 5ο όροφο. 

Το 2011 έγινε η Creative Director της  SHISEIDO στην  Ελλάδα.

Μετά από 24 χρόνια ως ενας επιτυχημένος Make-up Artist, ο ιδιος εξακολουθεί να αισθάνεται πάθος για αυτο που κανει.

Συντάκτες, μοντέλα και φωτογράφους εξίσου, τους αρέσει να εργάζονται με τον Μάνο, 

όχι μόνο για την εξαιρετική δουλειά του και τα υψηλά πρότυπα, αλλά και για την  εντονη προσωπικότητα του! Του αρέσει να ταξιδεύει όπως ο ίδιος απολαμβάνει τη μάθηση 

για τους διαφορετικούς πολιτισμούς και ανθρώπους συνάντηση από διάφορες χώρες. 

Δημιουργική εργασία του εμφανίζεται τακτικά στο Vogue Hellas , Harpers Bazaar  , Elle (Ελλάδα) , Elle (Γερμανία) και Marie Claire .

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com Webfetti.com

Profile

goukaki Ρούλα Καρπουζλή
Athens - Greece
Το προφίλ μου

Ολες οι γυναίκες θέλουν να ξεχωρίζουν..Όσο λοιπόν τα ράφια των καταστημάτων θα είναι γεμάτα με μικρά θαύματα...κάπου εκεί θα ειναι και μια ΓΥΝΑΙΚΑ !!Βαθιά μέσα στο μυαλό της κρύβεται ένα απέραντο και μαγευτικό σύμπαν όπου συνυπάρχουν μυστικά ίχνη της εικόνας ,που έχει για τον εαυτό της...

Το blog-magazine FASHION FEVER δημοσιεύει δελτία τύπου & δικά του άρθρα και όταν χρησιμοποιεί άλλες πηγές, αναφέρει ευδιάκριτα την πηγή ολογράφως.Παρακαλώ όσοι επιθυμούν την αναδημοσίευση αναρτήσεων από τo blog-magazine FASHION FEVER να αναγράφουν αναλυτικά και ευδιάκριτα το όνομα του blog και με το σωστό link. Σας ευχαριστώ πολύ.Follow Roula Karpouzli's fashion picks on LystIFB greek blogs by women!
Member of the Greek blogs by women!bloglovin
glitter-graphics.com

FASHION DAYS

Σεπτέμβριος 2014
ΚΔΤΤΠΠΣ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

glamour Pictures, Images and Photosglamour Pictures, Images and Photos
glitter-graphics.comglamour Pictures, Images and Photosmakeup Pictures, Images and Photos
glitter-graphics.com
glitter-graphics.com
Roula's Karpouzli Official page

Promote Your Page Too♥ Pictures, Images and Photos
View Roula  Karpouzli's profile on LinkedIn
glitter-graphics.com

ΑΡΧΕΙΟ FASHION FEVER

BE A CELEBRITY...WITHOUT COST !!

ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΦΙΡΜΕΣ - NEANIKA -MOΔΑΤΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

EΡMOY - ΣΤΑΔΙΟΥ (OΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ)

ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΟΔΑΣ

Powered by pathfinder blogs
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ FASHION FEVER BLOG

follow my lyst / make your ownLYST


glitter-graphics.com
Born In Heels Pictures, Images and Photos
you clicked your heels Pictures, Images and Photosglamour Pictures, Images and Photos