Glamour Insecurity Pictures, Images and Photos
glamour Pictures, Images and Photosglamour Pictures, Images and Photosglamour Pictures, Images and Photos

Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2012

Πρόσκληση απο τον οικο Ralph Laurens για την Vogue Fashion Nightout

alt

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com Webfetti.com


Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2012

Η Ελένη Μενεγάκη κάνει «Αλμα Ζωής»

Ελένη Μενεγάκη: Στέλνει μήνυμα ευαισθησίας


Την ευαίσθητη πλευρά της αποκάλυψε για άλλη μια φορά η δημοφιλής παρουσιάστρια που πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού.

 

Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στη φετινή καμπάνια για την προώθηση του PinkRibbonBracelet. Επικοινωνεί, με την ευαισθησία και την ευγενική συμμετοχή της, τη σπουδαιότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας.

 

Η παρουσιάστρια φωτογραφίζεται φορώντας τα νέα βραχιόλια της εκστρατείας και μας μεταφέρει το δικό της μήνυμα για την υγεία του στήθους: «Ελάτε να ενώσουμε τις φωνές μας και να μεταφέρουμε παντού ένα πολύ σημαντικό μήνυμα: η πρόληψη σώζει ζωές. Είναι κάτι που το ακούμε από μικρά παιδιά, κι όμως πολλές φορές το ξεχνάμε, το αμελούμε, δεν πιστεύουμε ότι μπορεί να τύχει σε εμάς. Πόσα και πόσα σπίτια γύρω μας, δίπλα μας, έχουν τουλάχιστον έναν άνθρωπο που έχει νοσήσει από τον καρκίνο του μαστού;»

 

Εκτός από την παρουσιάστρια, και ο σχεδιαστής Δούκας Χατζηδούκας όπως και όλοι οι υπόλοιποι συντελεστές εργάστηκαν αφιλοκερδώς.

Επίσης, για δεύτερη χρονιά φέτος, και ο αντρικός πληθυσμός θα έχει την ευκαιρία να υποστηρίξει την εκστρατεία και το μήνυμα της πρόληψης. Το ανδρικό βραχιόλι θα διατίθεται σε μαύρο χρώμα, με διακριτικά χαραγμένο επάνω του το συμβολικό ροζ κορδελάκι.

Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ από τα σημεία διάθεσης προϊόντων EsteeLauder σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Αλμα Ζωής».

alt
alt
Πληροφορίες για την Πρόληψη Έγκαιρη Διάγνωση


Ο καρκίνος του μαστού αποτελεί το συχνότερο κακόηθες νεόπλασμα των γυναικών στον δυτικό πολιτισμό και τη δεύτερη αιτία θανάτου από καρκίνο, μετά τον καρκίνο του πνεύμονα.

Υπολογίζεται, ότι 1 στις 8 γυναίκες θα διαγνωστεί με καρκίνο μαστού σε κάποια φάση της ζωής της. Στην Ελλάδα η συχνότητά του έχει αυξηθεί επίσης σημαντικά και υπολογίζεται σε 4.500 νέες περιπτώσεις ετησίως.

Κάθε 2,5 εργάσιμες ώρες γίνεται μια νέα διάγνωση, ενώ κάθε 6 εργάσιμες ώρες μια γυναίκα πεθαίνει από καρκίνο του μαστού.

Θέλουμε να αυξηθεί το ποσοστό έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού, ώστε να μειωθούν οι θάνατοι από την ασθένεια. Η γνώση είναι το πρώτο βήμα. Θέλουμε κάθε γυναίκα, σε οποιαδήποτε γωνιά της Ελλάδας κι αν βρίσκεται να γνωρίζει για τον καρκίνο μαστού, τις ενδείξεις και τα συμπτώματά του και βεβαίως για τις μεθόδους έγκαιρης διάγνωσής του. Θέλουμε κάθε γυναίκα να σταματήσει να φοβάται και να ενσωματώσει στην καθημερινότητά τον τακτικό προληπτικό έλεγχο που μπορεί να της σώσει τη ζωή.

Για το λόγο αυτό οργανώνουμε πανελλαδικά εκστρατείες ενημέρωσης του γυναικείου πληθυσμού σε συνεργασία τόσο με δημόσιους όσο και με ιδιωτικούς φορείς.

Στις επιστημονικές ενημερωτικές ομιλίες συμμετέχουν επιστήμονες διαφόρων ειδικοτήτων όπως Χειρουργός Μαστού ή Ειδικός Ακτινοδιαγνώστης Μαστού, Ψυχολόγος, Κοινωνική Λειτουργός καθώς και η Εθελόντρια του Συλλόγου με εμπειρία καρκίνου μαστού, η οποία με το λόγο και την παρουσία της συμβάλλει σημαντικά στην απομυθοποίηση του καρκίνου μαστού.


Τι είναι ο Καρκίνος Μαστού;


 

Οι μαστοί βρίσκονται στο θωρακικό τοίχωμα και αναπτύσσονται στις γυναίκες 

στη διάρκεια της ήβης, 

όταν δηλαδή αρχίσουν να παράγονται οι γυναικείες ορμόνες (οιστρογόνα, 

προγεστερόνη) από τις ωοθήκες. 

Στον άνδρα, οι μαστοί παραμένουν ατροφικοί και σπάνια διογκώνονται

 (γυναικομαστία), οπότε ο άνδρας

 πρέπει να διερευνηθεί. Ο μαστός αποτελείται από 15-20 λόβια, τα οποία 

περιέχουν πολλά μικρά 

λοβίδια, που με τη σειρά τους περιέχουν αδένες που παράγουν το γάλα.

 Η παροχέτευση γίνεται 

από μικρούς σωλήνες (πόρους) που εκβάλλουν στη θηλή του μαστού, 

που βρίσκεται στο κέντρο

 μιας σκούρας περιοχής του δέρματος που ονομάζεται θηλαία άλως.  
Μεταξύ των λοβιδίων και των πόρων υπάρχει λίπος. 

Οι μαστοί περιέχουν επίσης λεμφαγγεία

 και λεμφαδένες που παγιδεύουν μικρόβια, καρκινικά κύτταρα

 και άλλες βλαβερές ουσίες εμποδίζοντας 

τα έτσι να φθάσουν στην κυκλοφορία. 
Οι μαστοί λοιπόν, είναι όργανα που χρησιμεύουν για να παράγουν το γάλα 

και αποτελούνται από

διάφορους ιστούς (αδενικός ιστός, λιπώδης ιστός, μυϊκός ιστός), που με τη 

σειρά τους αποτελούνται από διάφορα κύτταρα (αδενικά κύτταρα που παράγουν 

το γάλα, λιπώδη κύτταρα που στηρίζουν τον μαστό, μυϊκά κύτταρα που βοηθούν

 στην έκκριση του γάλακτος).  

Ο καρκίνος του μαστού αναπτύσσεται από τα αδενικά κύτταρα των πόρων και

 των λοβιδίων. 

Σπάνια, όμως, αναπτύσσονται κακοήθειες και από τον λιπώδη ή τον μυϊκό ιστό, 

που λέγονται σαρκώματα. Κάθε διόγκωση του μαστού δεν είναι απαραίτητα καρκίνος. 

Οι καλοήθεις όγκοι συνήθως είναι ομαλοί, δεν επεκτείνονται σε άλλα όργανα και η 

αφαίρεσή τους συνεπάγεται τη μη επανεμφάνισή τους. 

Αντίθετα, ο καρκίνος του μαστού 

αναπτύσσεται προοδευτικά, διηθεί τα παρακείμενα όργανα ή ιστούς 

(δέρμα, μύες, λεμφαδένες) και αργότερα μπορεί να δώσει μεταστάσεις 

σε απομακρυσμένα όργανα (ήπαρ, πνεύμονες, οστά, εγκέφαλος κα.). 

Τονίζουμε ότι ο καρκίνος του μαστού 

δεν είναι μεταδοτικός.  


Πηγή: Δημοσθένης Β. Σκάρλος (2008), «Μαθαίνω για τον Καρκίνο Μαστού», 

Πάνω απ'Α όλα Γυναίκα, Οδηγός για τον Καρκίνο του Μαστού, 

Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «'Αλμα Ζωής»,

 Εκδόσεις Διόπτρα.http://www.almazois.gr


 

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com Webfetti.com


Κυριακή, 16 Σεπτεμβρίου 2012

CHANEL Coco Noir.... Ξυπνάει ζωώδη ένστικτα!!

alt


Tο νέο άρωμα της Chanel, Coco Noir, είναι φανερά εμπνευσμένο από τη Βενετία και έχει έναν "αισθησιασμό των ζώων" όπως αναφέρει  ο οικος Chanel.

 Ο αρωματοποιός Christopher Sheldrake, είναι ενθουσιασμένος με τη νέα τους δημιουργία και είπε χαρακτηριστικά:  "Είμαστε πολύ προσεκτικοί και επιλέξαμε να δημιουργήσουμε ένα άρωμα που αντιπροσωπεύει μια εποχή, όχι μια περαστική φαντασία." 

Το νέο άρωμα του οίκου Chanel, «Coco Noir», είναι εμπνευσμένο από τη Βενετία και ξυπνάει τα ζωώδη ένστικτα που όλοι κρύβουμε μέσα μας! 

Ο οίκος Chanel προτιμάει να μη βγάζει πολύ συχνά αρώματα μιας και αυτό που θέλει είναι κάθε άρωμά του να εκπροσωπεί μία εποχή και όχι να είναι μόδα που περνάει. 

Το άρωμα «Coco Noir» είναι το τρίτο που κυκλοφορεί από τη συγκεκριμένη εταιρία, με πρώτο το Coco (το 1984) και δεύτερο το Coco Mademoiselle (το 2001). 

alt  alt

Coco ήταν ο όνομά της διασημης σχεδιαστριας ενώ Noir - μαύρο στα γαλλικά - ήταν το χρώμα της

 Βενετσιάνικης βραδιάς που την ενέπνευσε και της έδωσε όρεξη για ζωή μετά τον χαμό του

 αγαπημένου της Boy Capel. Η Coco Chanel επισκέπτεται για πρώτη φορά την Βενετία το

 1920 και εκει ανακαλύπτει τη φινέτσα και τη γοητεία της ενω επεστρεψε δυναμικά στο προσκήνιο και στη δημιουργία.  

Το πνεύμα αυτής της περιόδους της ζωής της μεγάλης σχεδιάστριας θέλει να αναβιώσει ο

 αρωματοποιός Jacques Polge με το νέο άρωμα Coco Noir. 

Διάλεξε νότες ανατολίτικες, ξύλου και musk τις "πάντρεψε" με λιβάνι, πατσουλί και βανίλια,

 πρόσθεσε φρεσκάδα με ροζ κόκκους πιπεριού και γκρέιπφρουτ και ολοκλήρωσε τη

 δημιουργία του με αισθησιακά αρώματα γιασεμιού, τριαντάφυλλου και νάρκισσου. 

Το Coco Noir είναι μια χαρακτηριστική οσφρητική υπογραφή πάθους και Νέο Άρωμα από τη Chanel

σεμνότητας, μυστηρίου και λάμψης της Chanel στην οποία η τόλμη του μπαρόκ και η κλασική κομψότητα γίνονται ένα.

alt

Η παγκόσμια παρουσίαση του Coco Noir εγινε στις 17 Αυγούστου 2012, αλλά ένας περιορισμένος αριθμός των φιαλών ηταν διαθέσιμα  ηδη στην μπουτίκ της Chanel, στο Selfridges του Λονδίνου, στο Selfridges Manchester Exchange, στο Fenwicks Newcastle και στο House of Fraser Glasgow.

Υ.Γ. Το μπουκαλάκι των 50ml κοστίζει 78 ευρώ ενώ των 100ml κοστίζει 103 ευρώ
Δειτε επισης την διαφημιση του αρωματος στο youtube:http://www.youtube.com/watch?v=1EH6mq3wUr8
Δειτε επισης την επιδειξη μοδας ΥΨΗΛΗς ΡΑΠΤΙΚΗΣ για την χειμερινη κολλεξιον του διασημου οικου μοδας για το Φθινοπωρο-Χειμωνας 2012-2013:http://www.youtube.com/watch?v=C4q7E6GHQMw&feature=relmfu


alt

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com Webfetti.com


Σάββατο, 15 Σεπτεμβρίου 2012

Ανδρική Συλλογή Swarovski Φθινόπωρο / Χειμώνας 2012-13

Swarovski Digital Press Kit


Η Swarovski παρουσιάζει τη νέα Men's Collection για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2012/13.

 Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που η Swarovski έκανε δυναμική είσοδο στο χώρο των 

ανδρικών κοσμημάτων. Με αφετηρία την ασυναγώνιστη δημιουργικότητά της που αποτυπώθηκε 

στην πρώτη συλλογή, η Swarovski αυξάνει την παρουσία της στον κόσμο των ανδρών, παρουσιάζοντας μια νέα συλλογή κοσμημάτων και αξεσουάρ για τον σύγχρονο άνδρα που

 θέλει να ξεχωρίζει.Και φυσικα δεν θα ελειπε απο το blog μας FASHION FEVER η αναλογη ενημερωση  και για τους φιλους -αντρες που μας "ακολουθουν ".....

alt

 Αυτή τη σεζόν, οι διάφορες ανδρικές σειρές αντικατοπτρίζουν τις προγενέστερες συλλογές, 

με τολμηρά θέματα και σύγχρονα σχέδια. «Το κρύσταλλο σε σκούρες αποχρώσεις σε 

συνδυασμό με τα πιο εκλεκτά υλικά, όπως το δέρμα και το μέταλλο, μας δίνει τη δυνατότητα

 να δημιουργούμε κοσμήματα με αρρενωπό και στιβαρό στυλ. Δουλεμένο με μεγάλη 

λεπτομέρεια και δεξιοτεχνία, το κρύσταλλο δημιουργεί διακριτική αισθητική που υπογραμμίζει

 απόλυτα την ανάγκη του άνδρα να ξεχωρίζει και να εκφράζει τη δημιουργικότητά του χωρίς

 εξεζητημένη λάμψη» εξηγεί η Διευθύντρια Δημιουργικού Nathalie Colin.

 Φέτος το χειμώνα θα δούμε το φίδι, το σύμβολο της εξουσίας, να μεταμορφώνεται σε κομψό

 δερμάτινο βραχιόλι. Ονομάζεται «Sinous» και εφαρμόζει τέλεια γύρω από τον καρπό χάρη

 σε ένα έξυπνο και άνετο κούμπωμα. Το σώμα της κόμπρας με τις ραβδώσεις από ματ

 ανοξείδωτο ατσάλι προσδίδει μια βίντατζ πινελιά, ενώ το κεφάλι της είναι εξ ολοκλήρου 

καλυμμένο με μαύρα κρύσταλλα pavι. Αυτό το σχέδιο διατίθεται επίσης σε μενταγιόν, 

όπου ένα φίδι που κρέμεται από έναν δακτύλιο συστρέφει το σώμα του με μαύρα 

κρύσταλλα pavι σχηματίζοντας ένα κομψό σπειροειδές σχήμα.

 Swarovski-386

Μια ακόμη ολοκαίνουργια, μοντέρνα κι ωστόσο διαχρονική σειρά προσφέρει μια νέα 

ερμηνεία της αριστοκρατικότητας του ιπποτισμού. Το λιτό γεωμετρικό σύμβολο του 

σταυρού στο κομμάτι «Somber» είναι κατασκευασμένο από μαύρο PVD και κρέμεται 

από μια αλυσίδα επίσης από μαύρο PVD. Το μπροστινό μέρος και οι πλευρές αυτού 

του κομψού σταυρού έχουν διακοσμηθεί με τέλεια πολυεδρικά ορθογώνια κρύσταλλα,

 σε ασορτί απόχρωση με το μέταλλο.

Το δαχτυλίδι της σειράς υιοθετεί ως θέμα διακόσμησης το θυρεό. Ένα μεγάλο δαχτυλίδι από ανοξείδωτο ατσάλι περιλαμβάνει δύο τμήματα από κομψά μικροσκοπικά κρύσταλλα pavι. 

Όπως ένας βασιλικός θησαυρός, ο κρίνος που περιβάλλεται από κρύσταλλα pavι και έχει τοποθετηθεί με την τεχνική της ένθεσης σε μαύρη βάση, προστατεύεται από διαφανή εποξική 

ρητίνη.

alt

 Η σειρά «N the Skull» επιστρέφει αυτή τη σεζόν με κεφάτες πινελιές, αντανακλώντας τη ροκ 

έμπνευση που περιλαμβάνεται ως θέμα και στη γυναικεία σειρά. Το εντυπωσιακό σχέδιο του

 κρανίου από προηγούμενες συλλογές εμφανίζεται ξανά σε μενταγιόν και, αυτή τη φορά 

φοράει ακουστικά! Το μεγάλο μαύρο κρύσταλλο με την τέλεια πολυεδρική κοπή, που αποτελεί αποκλειστικότητα της Swarovski, είναι διακοσμημένο με ασορτί μικροσκοπικά κρύσταλλα pavι. 

Τα κρύσταλλα αυτά κοσμούν τα ακουστικά, τα οποία κρέμονται από μια εντυπωσιακή αλυσίδα,

 που κάνει ξανά την εμφάνισή της αυτή τη σεζόν σε μαύρο PVD.

alt

Το μοντέρνο, «τρέντι» βραχιόλι «Sympathy» συνδυάζει μοναδικά χάντρες από σκούρο 

καφέ ξύλο και γκρι κεραμικό κρύσταλλο, με ένα μαύρο πολυεδρικό κρύσταλλο στο κέντρο. 

Αντλώντας έμπνευση από την Ασία, αυτό το βραχιόλι-γούρι αγκαλιάζει τον καρπό χάρη στο

 κούμπωμα με ρυθμιζόμενο κόμπο σε σατέν κορδόνι με άκρες από ανοξείδωτο ατσάλι.

 

Η σειρά «N the Skull» επιδεικνύει την κομψή της πλευρά συμπεριλαμβάνοντας 

μανικετόκουμπα και ασορτί δαχτυλίδι. Κάθε κρανίο είναι διακοσμημένο με μικροσκοπικά

 κρύσταλλα που έχουν τοποθετηθεί προσεκτικά με το χέρι με την αποκλειστική τεχνική 

Pointiage" της Swarovski και περιλαμβάνει φινίρισμα από ρουθήνιο για βίντατζ στυλ.

 Κάθε σειρά διευρύνεται με περαιτέρω δημιουργίες, όπως οι κλειδοθήκες, τα βραχιόλια ή 

τα μενταγιόν σε διάφορα μεγέθη, ακόμα και με μια συσκευή αποθήκευσης USB.

Επίσης, εξίσου σημαντική είναι η άφιξη της νέας σειράς δερμάτινων αξεσουάρ σε σπορ στυλ, διακοσμημένα με δίχρωμη κορδέλα σε μαύρο και πορτοκαλί, η οποία θυμίζει τα χρώματα του κορυφαίου μοντέλου Octea Abyssal από τη νέα συλλογή ανδρικών ρολογιών που 

κυκλοφόρησε φέτος.

 Με σχέδια σε τολμηρό, αριστοκρατικό, κλασικό ή σύγχρονο στυλ, η ανδρική συλλογή 

προσφέρει και πάλι μεγάλη γκάμα προϊόντων που αποπνέουν και αποτελούν 

χαρακτηριστικό δείγμα του μοντέρνου ύφους και της δημιουργικότητας της Swarovski.

  

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Βραχιόλι SINOUS

Βραχιόλι από σκούρο καφέ δέρμα βιδέλο, διακοσμημένο με ένα φίδι με σώμα από ανοξείδωτο 

ατσάλι και ματ φινίρισμα PVD, κεφάλι φιδιού διακοσμημένο με μικροσκοπικά κρύσταλλα 

pavι σε απόχρωση Jet, ασορτί κρύσταλλο στο κούμπωμα.

alt  alt

 Μενταγιόν SOMBER

Μεγάλος σταυρός εξ ολοκλήρου κατασκευασμένος από ματ μαύρο PVD με τετράγωνα

 κρύσταλλα και κρύσταλλα κοπής baguette σε απόχρωση Jet Hematite, που κρέμεται από 

αλυσίδα σε ασορτί ματ μαύρο PVD.

Δαχτυλίδι SOMBER

Εραλδικό δαχτυλίδι από ανοξείδωτο ατσάλι διακοσμημένο με μίνι κρύσταλλα pavι σε 

απόχρωση Jet Hematite και το μοτίβο του βασιλικού κρίνου από ανοξείδωτο ατσάλι στο

 κέντρο επάνω σε μαύρη βάση, το οποίο προστατεύεται από διαφανή εποξική ρητίνη.

 

Μενταγιόν N THE SKULL

Εντυπωσιακό μενταγιόν από κρύσταλλο απόχρωσης Jet Hematite με έδρες ειδικά 

δημιουργημένες για να σχηματίζουν κρανίο, ακουστικά διακοσμημένα με μικροσκοπικά

 κρύσταλλα pavι σε απόχρωση Jet Hematite, δόντια από τετράγωνα πολυεδρικά 

ασορτί κρύσταλλα, σαγόνι και αλυσίδα με φινίρισμα από μαύρο PVD.

Βραχιόλι SYMPATHY

Βραχιόλι με ξύλινες χάντρες σε σκούρο καφέ, γκρι κεραμικό κρύσταλλο και μία χάντρα από πολυεδρικό κρύσταλλο σε απόχρωση Jet Hematite, περασμένες σε ρυθμιζόμενο σατέν 

κορδόνι με άκρες από ανοξείδωτο ατσάλι.

alt

 

Μανικετόκουμπα και δαχτυλίδι N THE SKULL

Μανικετόκουμπα σε σχήμα κρανίου από ανοξείδωτο ατσάλι, διακοσμημένα με μικροσκοπικά κρύσταλλα σε απόχρωση Jet Hematite που έχουν τοποθετηθεί με το χέρι με την τεχνική 

Pointiage".

Λιγα λογια για την Swarovski :

Το 1895, ο Daniel Swarovski, εφευρέτης και οραματιστής από τη Βοημία, μετακόμισε 

στο χωριό Βάτενς του Τυρόλου φέρνοντας μαζί και τη νέα του εφεύρεση, μία μηχανή 

κοπής και λείανσης κρυστάλλινων λίθων για κοσμήματα. Από τα πρώτα αυτά βήματα, 

που έφεραν την επανάσταση στον κόσμο της μόδας, η Swarovski εξελίχθηκε στην 

παγκοσμίως κορυφαία εταιρεία κατασκευής κρυστάλλων με κοπή ακριβείας, που 

βρίσκουν εφαρμογή στη μόδα, στα κοσμήματα και, πιο πρόσφατα, στα φωτιστικά, την αρχιτεκτονική και τη διακόσμηση εσωτερικών χώρων. 

Σήμερα, η εταιρεία, εξακολουθεί να βρίσκεται υπό τη διαχείριση απογόνων 4ης και 5ης 

γενιάς, έχει επεκταθεί σε όλο τον κόσμο, αριθμεί περίπου 23.000 εργαζομένους και διαθέτει ενεργό παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες, με κύκλο εργασιών ύψους 2, 06 δις 

ευρώ για το 2010. Η δραστηριότητα της Swarovski περιλαμβάνει δύο βασικούς 

επιχειρηματικούς κλάδους: την παραγωγή και την πώληση κρυστάλλινων στοιχείων 

για τη βιομηχανία, καθώς και τη δημιουργία τελικών προϊόντων υψηλής σχεδίασης. 

Τα κρύσταλλα Swarovski, αποτελούν πλέον απαραίτητο στοιχείο του design διεθνώς. 

Από το 1965, η εταιρεία τροφοδοτεί επίσης τη βιομηχανία κοσμημάτων υψηλής ποιότητας με γνήσιους και 

συνθετικούς πολύτιμους λίθους. Αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητα που συνιστά τον

 πυρήνα της εταιρείας, οι σειρές αξεσουάρ, κοσμημάτων και εσωτερικής διακόσμησης 

της ίδιας της επωνυμίας Swarovski πωλούνται σε περισσότερα από 1.900 καταστήματα 

Swarovski και εξουσιοδοτημένα καταστήματα σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες της μόδας.

 Η λέσχη Swarovski Crystal Society αριθμεί περί τα 325.000 μέλη ανά τον κόσμο, 

ένθερμους συλλέκτες των περίφημων κρυστάλλινων δημιουργιών. 

Στο Βάτενς, το Swarovski Kristallwelten, μουσείο κρυστάλλου και πολυμέσων, 

εγκαινιάστηκε το 1995 και αποτελεί ένα είδος γιορτής αφιερωμένης στην 

καινοτομία και στην έμπνευση που διαπνέουν τον κόσμο της Swarovski.

 

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com Webfetti.com


Σάββατο, 15 Σεπτεμβρίου 2012

360ο Νew Concept Bazaar-Volume V Fall Edition

360ο New Concept Bazaar-Volume V

Fall Edition

"Les Bons Viveurs"

5-7/10/2012, Κολοκοτρώνη & Βουλής

Catwalk & opening party: Παρασκευή, 5/10, 19.00-22.00.

Ώρες λειτουργίας: 12.00-22.00.

Oι μηχανές παίρνουν φωτιά, τα χρώματα από τις μεταξωτές μουσελίνες λαμπυρίζουν πανηγυρικά...Κορδέλες και φιόγκοι σιγοτραγουδούν... Τα χαμόγελά μας πλημμυρίζουν τον Αττικό ουρανό και οι DJs δίνουν το σύνθημα... Το bazaar ΞΕΚΙΝΑ! 

Το 360ο New Concept Bazaar επιστρέφει στη βάση του, στην καρδιά της Αθήνας και μας προ(σ)καλεί σ' ένα τριήμερο shopping party all day long!

Το φθινόπωρο μπήκε γλυκά και η ομάδα του 360ο New Concept Bazaar είναι πανέτοιμη να γίνει ξανά το talk of the town. 

Η Κατερίνα Αλεξανδράκη, ιδρύτρια της γνωστής πλέον φιέστας, που από την άνοιξη έχει αγκαλιάσει θερμά το ελληνικό κοινό,  μαζί με σχεδιαστές μόδας και αξεσουάρ, vintage ρούχων και αντικειμένων, εικαστικούς και αρωγούς από εξέχουσες φίρμες της εγχώριας χειροτεχνίας και του ευρύτερου lifestyle, προετοιμάζονται για δυναμική επαναφορά. Και μας αβαντάρουν, καλώντας μας να δούμε και να διαλέξουμε τις δημιουργίες τους στις πιο προσιτές τιμές!

Στις 5, 6 και 7 Οκτωβρίου, ο minimal urban, αλλά και avant-garde -όπως ακριβώς ταιριάζει στο προχωρημένο συλλογικό εγχείρημα των Ελλήνων δημιουργών- χώρος, στην γωνία Κολοκοτρώνη και Βουλής (πρώην κτίριο H & M), ανοίγει τις πόρτες του και το παραμύθι του 360ο New Concept Bazaar ξετυλίγεται εκ νέου!

Parthenisalt

Smaragdi,alt

 Panos Apergisalt

, Chara Lebessialt, Eleni Αroni alt

Erifilli Nikolopouloualt

EvaDeena, Rien by Penny Vomva, Crochelle, Treasure House, 

Τonia Makri altείναι μερικά μόνο από τα ονόματα που θα διαθέσουν τις δημιουργίες τους σε τιμές που σέβονται την τσέπη του Έλληνα λάτρη του shopping (therapy).

 Φυσικά, όπως και στα προηγούμενα, στο background, η μουσική με πολύ γνωστούς και καταξιωμένους, αλλά και ξεχωριστούς, ανερχόμενους DJs της πόλης, να ηλεκτρίζει μαγικά την ατμόσφαιρα. Είναι, εξάλλου, αναπόσπαστη από το εν λόγω φεστιβάλ, που συμβαδίζει με τις επιταγές της σύγχρονης μόδας!

alt

Το 360ο New Concept Bazaar θα έχει και φιλοζωικό χαρακτήρα: η ομάδα της κοινότητας Τα Φαντάσματα του Ασπρόπυργου, από το stand της, θα περιμένει να δείξει ο κόσμος την ευαισθησία του προκειμένου να φροντίσει και να περιθάλψει τα αδέσποτα ζωάκια που φιλοξενεί στον χώρο της και τα οποία τόσο μας έχουν ανάγκη.

 Αυτή τη φορά, δε, στο πλαίσιο του 360ο Νew Concept Bazaar, και οι...καλοζωιστές μάς κλείνουν το μάτι. «Les Bons viveurs» είναι ο τίτλος της συλλεκτικής επίδειξης μόδας της έκθεσης, που θα πραγματοποιηθεί λίγο πρίν το opening party του 360ο New Concept Bazaar, την Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου (19.00-22.00), με επώνυμες παρουσίες-έκπληξη και πολλή μουσική!

Το concept; Παραμυθένιο, λογοτεχνικό, αλλά και επίκαιρο και γήινο! Γιατί καλή ζωή γίνεται και χωρίς πολλά λεφτά. Και το κοκτέιλ με το shopping και τη μουσική είναι μοναδικό. Αρκεί να ξέρεις ποια είναι τα objets diseres σου...Τα αντικείμενα των πόθων σου. Είστε στο κόλπο;

Λιγα λογια για την ιδρυτρια του γεγονοτος KATΕΡΙΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ : 

     Katerina Alexandraki alt

H Κατερίνα Αλεξανδράκη ανήκει στην νεά γενιά Ελλήνων σχεδιαστών. Με βασική πηγή έμπνευσης της τους νέους ανθρώπους των μεγαλουπόλεων, αναμειγνύει τη μόδα με την τέχνη, το κλασικό με το μοντέρνο και το παραδοσιακό με το ξένο.  Χαρακτηριστικό στοιχείο των δημιουργιών της είναι η πολυμορφία, ρούχα που μπορούν να συναρμολογηθούν και να αποσυναρμολογηθούν. Προτού ασχοληθεί με τον κόσμο της μόδας, σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Αθηνών και στη συνέχεια σχέδιο μόδας και πατρόν στη Σχολή Βελουδάκη. Κάθε χρόνο δίνει το παρόν σε μερικές από τις πιο σημαντικές εμπορικές εκθέσεις μόδας του Βερολίνου, όπως η Premium, η Ideal Showroom, η 5th Floor και η Bread & Butter. Έχει συνεργαστεί επίσης με το "La Mama" Theatre , στο Σπολέτο της Ιταλίας για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσείων , προκειμένου να σχεδιάσει τα κοστούμια για ένα μουσικό χορευτικό υπερθέαμα.

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com Webfetti.com

Profile

goukaki Ρούλα Καρπουζλή
Athens - Greece
Το προφίλ μου

Ολες οι γυναίκες θέλουν να ξεχωρίζουν..Όσο λοιπόν τα ράφια των καταστημάτων θα είναι γεμάτα με μικρά θαύματα...κάπου εκεί θα ειναι και μια ΓΥΝΑΙΚΑ !!Βαθιά μέσα στο μυαλό της κρύβεται ένα απέραντο και μαγευτικό σύμπαν όπου συνυπάρχουν μυστικά ίχνη της εικόνας ,που έχει για τον εαυτό της...

Το blog-magazine FASHION FEVER δημοσιεύει δελτία τύπου & δικά του άρθρα και όταν χρησιμοποιεί άλλες πηγές, αναφέρει ευδιάκριτα την πηγή ολογράφως.Παρακαλώ όσοι επιθυμούν την αναδημοσίευση αναρτήσεων από τo blog-magazine FASHION FEVER να αναγράφουν αναλυτικά και ευδιάκριτα το όνομα του blog και με το σωστό link. Σας ευχαριστώ πολύ.Follow Roula Karpouzli's fashion picks on LystIFB greek blogs by women!
Member of the Greek blogs by women!bloglovin
glitter-graphics.com

FASHION DAYS

Οκτώβριος 2014
ΚΔΤΤΠΠΣ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

glamour Pictures, Images and Photosglamour Pictures, Images and Photos
glitter-graphics.comglamour Pictures, Images and Photosmakeup Pictures, Images and Photos
glitter-graphics.com
glitter-graphics.com
Roula's Karpouzli Official page

Promote Your Page Too♥ Pictures, Images and Photos
View Roula  Karpouzli's profile on LinkedIn
glitter-graphics.com

ΑΡΧΕΙΟ FASHION FEVER

BE A CELEBRITY...WITHOUT COST !!

ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΦΙΡΜΕΣ

ONLINE MAGAZINES-LIFE STYLE / FASHION

ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΗΝΙΑΙΑ ΜΟΔΑΣ

Powered by pathfinder blogs
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ FASHION FEVER BLOG

follow my lyst / make your ownLYST


glitter-graphics.com
Born In Heels Pictures, Images and Photos
you clicked your heels Pictures, Images and Photosglamour Pictures, Images and Photos